چند روز این جوریه چرا نیش نمیزنه

پوشک
دندون
تب

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم یکم باید صبور باشی دختر من سه هفته هر دندونش زمان میبره دربیاد. خم خودش طفلی اذیت هم من اذیت میشم از ناراحتیش که همش نق و غر میزنه. ولی خب یکم صبور باشی زودی در میاد.

اووووه. دلت خوشه ها. هر دودون دوهفته طول میکشه تانوک بزنه
اینقدر نگاه نکن
میگن مادر هی نگاه کنه بچه درد بیشتری میکشه
اینقدر یادش ننداز درذشو
هی نگاه میمتی اونم یاد دردش میفته. بزار مشغول بشه دردا یادش بره

یه هفته ده روز دیگه کامل میاد بیرون

اوخی یه کوچولو بیرون زده دیگه

دست میزنی تیزیشو بیرون حس میکنی یا داخل؟

برای یه هفته دیگه نهایت بیرون زده

میگن ۲۸ روز طول میکشه لثه ای که ورم کرده دندونش نیش بزنه.

کلن دندون در نیاورده،؟؟؟ دکتر بردی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی