۲ پاسخ

از ۶ماهگی میدن گود نشده کم کم داره از قیافه ی نوزدایش درمیاد عزیزم

از وقتی که غذا خور بشه باید ب درمونگاه بگی مثلا یه سریا از چهارماهگی غذا رو میدن ب بچه و یه سریا از شش ماهگی شروع میکنن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ سالگی
مامان حلماوامیر علی مامان حلماوامیر علی ۱۰ ماهگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی