جای خوب برای سونوی انتی تو نیشابور معرفی کنین جنسیت هم بگه

۳ پاسخ

من سونو انتی پیش محمود حسینی رفتم جنسیتو گفت احتمال زیاد پسره و درست بود

من خودم پیش غفور پور رفتم.مشکلی که داره اصلا حرف نمیزنه به زور باید ازش سوال کنی تا جواب بده😆
اما محمود حسینی خیلی خوب جواب میده حرف میزنه
در کل دوتاشون به نظرم خوب هستن

من رفتم پیش سید محمود حسینی
خیلی وارد جزئیات نشد اينجا بعضی سونو ها رو میبینی انقد دقیق نوشته....

فقط عدد ان تی رو زده
سن بارداری
اندازه‌ جنین مایع دورش
جفت
طول سرویکس بنا به درخواست پزشک
جنسیتم گفت بهم

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته سی‌ونهم بارداری