برا پسر منم دقیقا همینه
گرم نمیشه برای ماه بعد؟
منم همین مدل و رنگ خریدم😃تیر ماه دنیا میاد واسه اون موقع خوبه فک کنم
مبارک گلم
مثل مال پسر منه ی ببعی خیلی نازک فک میکنم داخلشه بنظر شما برا اون فصل ک میان گرمشون نمیشه؟همش دارم بهش فکر میکنم!
چه نازه😍
عه منم کرم همینوخریدم
مبارکتون باشه 🤍
منم خریدم
ولی فکر میکنم برای به دنیا اومدنش گرم بشه
آخر خرداد تاریخ دادن بهم
تقریبا مثل پتو دور پیچ پسر منه مبارکش باشه خیلی خوشگله
چقد خوشگلههه
منم هر روز لباسای دختروکمو نگاه میکنم انقد ذوق میکنم
لحظه شماری میکنم زودتر بدنیا بیاد لباساشو تنش کنم🥹🦋🐰
ای خدا مبارکش باشه قرتی خانوم رو
انشاءالله بخیری و خوشی بغلش بگیری و بزرگش کنی
🤩🤩🤩
لباساش
مبارکه قشنگه😍
چن گرفتی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.