من اصفهان پرسیدم
تیکه ای 700 به بالا بود
اخیییی منم این ست رو خریدم براش ولی کلاهشو نداشتن ،،
شما تیکه ای چند گرفتین ؟
عزیزم بوشهر این لباسارو تیکه ای چقدر گرفتین
اصفهان خیلی الکی این برند گرونه !!
ای جونم مبارکش باشه😍😍
منم از این مدل سایز سه گرفتم فقط برا من شلوارش ساده قرمز هست
من اینو خریدم
چه ناز
منم شبیه اینو خزیدم
ان شالله بسلامتیو دلخوشی
مبارک دخملت
ای جانمم😍بسلامتی بغلش کنی
وای اینقد دنبال این لباسام پیدا نمیکنممم
حضوری خریدی؟
ای ننه مبارکش باشه ایشالله بسلامتی دنیا بیاد
من یه دست اینطوری براش گرفتم😍
چقدر ناز عزیزم🥺🩷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.