#بمونه به یادگار
#لباس بیمارستان دخترم😍

تصویر
۱۲ پاسخ

من اصفهان پرسیدم
تیکه ای 700 به بالا بود

اخیییی منم این ست رو خریدم براش ولی کلاهشو نداشتن ،،
شما تیکه ای چند گرفتین ؟

عزیزم بوشهر این لباسارو تیکه ای چقدر گرفتین
اصفهان خیلی الکی این برند گرونه !!

ای جونم مبارکش باشه😍😍

منم از این مدل سایز سه گرفتم فقط برا من شلوارش ساده قرمز هست

من اینو خریدم

تصویر

چه ناز

منم شبیه اینو خزیدم

ان شالله بسلامتیو دلخوشی
مبارک دخملت

ای جانمم😍بسلامتی بغلش کنی

وای اینقد دنبال این لباسام پیدا نمیکنممم
حضوری خریدی؟

ای ننه مبارکش باشه ایشالله بسلامتی دنیا بیاد
من یه دست اینطوری براش گرفتم😍

چقدر ناز عزیزم🥺🩷

سوال های مرتبط

مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 مامان 🐻🍭دریا خانم🐥 ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد و مُنجد مامان کنجد و مُنجد ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد