اپتامیل و بیومیل ای ار ترکیبی میدم
من ببلاک ای آر میدم
همه شیرخسکا طرز تهیشون یکیه
باآب جوشیده شده ولرم باید درست کنی
به هیچ عنوان شیرخشک رو با آب داغ درست نکن،مواد مغذیش از بین میره
اب جوشیده سرد هم خوب نیست،شیرتوش حل نمیشع و بچه هم شیر سرد رو خوب نمیخوره
نان ar میدم
اره. این و اول با اب جوشیده ی سرد باید حل کنی. بعد اب داغ بریزی به حجم برسونی. مثلا میخوای ۶۰ تا شیر درست کنی، ۳۰ تا اب سرد بریز با ۲ پیمونه شیر خشک. با قاشق هم بزن که حل بشه و گلوله هاش باز بشه. بعد روش اب داغ بریز تا کلا برسه ۶۰ سی سی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.