۸ پاسخ

من ستشوگرفتم برا بچه اولم
وان، افتابه ،چارپایه حموم، صندلی جیش، سبد اسباب بازی،جاصابونی و یدونم کاسه کوچولو داشت الان پسرم نزدیک دوسالشه همش استفاده میشه بغیر صندلی جیشش چون فعلا نمیتونه جیششوبگه

نخریدم
اضافس
خودم تشت و لگن جهازم هس برا چشه

ست وان نخر یه وان و اسان شور بخر فقط

چهار تیکه بود ۵ تومن شد وان بزرگ و اب ریز و سطل و توری

ستهای خارجی ۶ ۷ تومن هست
ایرانی ها هم فکر کنم الان نزدیک ۲ باشن
اما ست به نظرم تمامش لازم نمیشه
یه وان میخواین یه توری و یه صندلی توالت آموزشی

من دقیقا اینو گرفتم ،خیلی قدیمیه ولی کاربردیه بنظر من همه چیزشم استفاده میشه

تصویر

من وان سیلیکونی بود درجه هم داشت با یه تشت کوچیک و یه تشک نگه دارنده فکنم ۵ تومن شد یا کم تر یادم نیست

من ست کامل نخریدم چون به نظرم وسایل الکی زیاد داشت یه وان و آسان شور چیکو خریدم ۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی