۵ پاسخ

ب کمپلکس بخور تا سرحال بشی

من که با نوروبیون زندم یه مدت هر هفته امپولش و میزدم میتونی ویال روزانشو بخوری خیلی تاثیر داره
علاوه بر اون من خودم سر خود q10 میخورم شدیدا انرژی میده
فیفول و ویتامین دی و امگا ۳ و زینک پلاس میخورم
سرخود میخورم نمیدونم خوبه یا ضرر داره الان ۲ ماهی میشه میخورم

برا اینکه سرحال باشی ویتامینb6 بخور
وقتایی که مهمون دارم خستم یا وقت خونه تکونی باb6دوپینگ میکنم

اگه تو شیردهی هستی اکتی ناتال بگیر هم بارداری هم شیردهی میشه خورد

ویتالی تون

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۷ ماهگی