۴ پاسخ

نه وزنش خوبه باید نسبت ب وزن تولد بسنجین
من ویواکیدز میدم

عزیزم شما بچتون ذرست شد چیزی میکنه تودهنش دخترمن هیچی نمیکنه تودهنش؟؟؟؟

وزنش اگه ۳برابر تولدشه خوبه

فکر کنم وزنش یه کم کمه عزیزم

سوال های مرتبط