۱۰ پاسخ

جعبه کمک های اولیه رو یخچال،یخچالی ها هم طبقه بالای یخچال

توی کابینت بالا

یخچال

یخچال

من یه طبقه بالایی رو مولتی ها و داروهای علیسان یه طبقه داروها و مکمل های خودم یه طبقه هم داروهای عمومی مثل سرماخوردگی و...دست علیسان نمیرسه بهشون

تو کابینت بالا

تویخچال قرصا داخل کابینت توظرف دربسته

والا یه جای خیلی بلند

تو کشو میزارم

از این ظرفای جانونی هست دو سمتش قفل داره؟تو اونا جمع کردم گذاشتم کابینت بالای یخچال.دستمون میرسه.خیلی بلند نیست.

سوال های مرتبط