تنها خوبی شیرخشکی بودنش همین بود😂😂ولی خب بقیه جاهامو میگیره
منم گاز میگره
بینیش بگیر یا موهاشو بکش
پسرمنم گاز مبگرفتم بهش شیر نمیدادم فقط موقعه خواب از سرش افتاد
فقط جیغ و داد نکن ک بدتر حساس بشه
دماغشو بگیر
بینی شو بگیر ول میکنه
محمد صالحم همش موقع شیر خوردن گازم میگیره داره دندون درمیاره
من دیگه سر شدم چیزی احساس نمیکنم
وای یعنی موق شیر دادن هزاربار سینم در میارم از دهنش کمتر گاز بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.