۸ پاسخ

تنها خوبی شیرخشکی بودنش همین بود😂😂ولی خب بقیه جاهامو میگیره

منم گاز میگره
بینیش بگیر یا موهاشو بکش

پسرمنم گاز مبگرفتم بهش شیر نمیدادم فقط موقعه خواب از سرش افتاد

فقط جیغ و داد نکن ک بدتر حساس بشه
دماغشو بگیر

بینی شو بگیر ول میکنه

محمد صالحم همش موقع شیر خوردن گازم میگیره داره دندون درمیاره

من دیگه سر شدم چیزی احساس نمیکنم

وای یعنی موق شیر دادن هزاربار سینم در میارم از دهنش کمتر گاز بگیره

سوال های مرتبط