۴ پاسخ

لطفا بیخیال نباش ب خودت فشار نیار تا قبل هفته ۲۹ اینشکلی بودم برای خودم نمیذاشتک یهو لک بینی شدم گفت فشار اوردی دهانه زحمت باز شده ولش کار نکت

طبیعیه، هر چند دقیقه صندل نزدیکه باشه بشین
یا برو دراز بکش
این تا آخر زایمان هست

شیاف بد نیست بزاری.
البته اگر به دکترت بگی بهتره

فشاربچس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری