۲۴ پاسخ

راستی عزیزم مارک ست لباس، نیلیه؟ جنسش خوبه ؟ نرمه ؟

حضوری خریدی؟ اینقدر استرس حضوری خرید کردن رو دارم
تا حالا همه وسایلش رو اینترنتی خریدم ، جز صندلی غذا و کالسکه که جن گ نبود از بهار خریدم🥲

مبارکش باشه عزیزم
به شادی استفاده بشه🤩
پستونک من اونت گرفتم
شیشه شیر هم براون و هم اونت ، نمیدونستم کدوم رو ممکنه بگیره،،
جوجه اردک روی لباس چه نازه🥲

چقدر همه شون نازن مبارك باشه يعالم♥️♥️

خیل مبارک باشع
دقیقا همینا رو منم میخوام بخرم
میشه بگی چقد شدن اینا ؟؟

مبارکه عزیزم، منم شیشه و ظرف غذا و لیوان آبمیوه خوری هی آور شی گرفتم. پستونک دکتر بروان

خیلی عالی عزیزم مبارکش باشه

واااای خدا این جوجه اردک چقد خوبه ، من غش کرررررددددم 🤤🤤🤤🤤

عزیزم اگ زحمت نیست ی لیست میدی چ خریدی من نمیدونم چ بخرم

ای جانم مبارکش باشه😍 هی اور شی بخاطر رنگش خیلی مشخص نمیکنه درجه هاشو ولی در کل خوبه❤️

منم چیکو خریدم همشو ولی صورتی🩷🥺خودم عاااااشق رنگ صورتی ام🩷

خیلی خوشگلن بسلامتی ایشالا😍😍

مبارکه😍😍

اووه مباارکه😍

مبارکش باشه ...چه نازن 😍😍

ویی خدااا چه نازنن منم دلم خرید خاست 🤩🤩🤩 ایشالا بسلامتی بغلش کنی

خیلی چیزای قشنگی گرفتی مبارکههه😍😍😍

مبارک باشه خیلی قشنگن❤
شیشه شیر و پستونک هی اورشی چقد؟

مبارکش باشه 🌹🎀🎀

مبارکه گلم بسلامتی استفاده کنی براش😍
تب سنج چند گرفتی؟

عالی به سلامتی

اي جانم مباركش باشه بسلامتي

مبارکش باشه😍😍❤️❤️خیلی قشنگن

بسلامتی عزیزم مبارکش باشه انشالله بسلامتی بغلش کنی

سوال های مرتبط

مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری