درد دارم فقط نيم سانت باز شدم😫

۵ پاسخ

يك سانت شدم ولي درد شديد دارم

خوش،بحالت من که ۴۰ هفته ۴روزمه جز دردای کاذب هیچ درد خاصی ندارم فقط درد شدیدی که دارم درد واژنه 🤦‍♀️

خوبه باز درد داری منک هیچیییی😭😭

عزیز دلم ایشا الله زود تر زایمان کنی راحت شی

براي ان سي تي ميخوام برم بيمارستان

سوال های مرتبط