مولتی باید داد چون بدنشون وقت مریضی تقویت میکنه ولی اهن نباید بدی
اگ تب نداره بده اتفاقا خوبه ولی اگتب داره آهن نده بدترش میکنه
اره دکتر میگفت نده
اگه تب داره آهن نده، اگه اسهاله مولتی نده
اگه میخوره حالش بد نمیشه بده طبق روال قبل بخوره گاهی چون ویروسی میشن با حالت تهوع دارن میگن ندین ک تشدیدش نکنه
من نمیدم
دکتر به من میگفت قطع کن اگ زینک میدی بده
نظر پزشکا با هم فرق داره دکتر من میگه مولتی رو بدین اهن رو میتونین ندین بازم تاکید نداره ندین
دوتاشو نباید بدی
والا من که دوتاشم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.