۹ پاسخ

۸ ساعت😓

۸ ساعت😫من گشنگی خیلییییییی اذیتم کرد

۴ ساعت بعدش گفتن چایی و اب و اب میوه بخور
بعد یک ساعت قهوه
۹ ساعت بعد عملم سوند رو درآوردن

اگه جیرفت وبخوای بدونی به این رواله
تا 12 ساعت چیزی نباید بخوری سوند هم تا 1 روز پیشته ولی خانومه دیگه داشت حالش خیلی بد میشد چندساعت موند تا 12 ساعتش تموم بشه فقط چیزای آبکی میگفت میتونی دیگه هیچ
اینجا خیلی سخت گیرن از خودمم در نیاوردم تو کاشانی وقتی سرکلاژ کردم خانومه همین بود

8ساعت وقتی راه رفتم بعد سوند رو باز کردن

وای خیلی زیاده

۸ساعت بعد

۸ساعت باید بمونه بعدش در میارن یکی دوبار لگن واست بیارن دستشویی کوچیک کنی بعدش یواش یواش یچیزی بخوری ازمایعات شروع میشه بعدش آروم آروم قدم بزنی و یبار دستشویی بزرگ بری روده هات کار کنه که بعدش بتونن مرخصت کنن

1ساعت قبل راه رفتن در میارن تا بلند شی راه بری

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو🩷 مامان دلوین کوچولو🩷 ۷ ماهگی