۳ پاسخ

کلا بیمارستان نیاز به تشکیل پرونده نداری
مثلا زایشگاه حتی نمیگن دکتر اینجا هست یا نه بری وقت زایمان باشه معاینه میشی وبستری

هر وقت دکترت نامه زایمان داد دستت

منم لایک کن ببینم چون قراره برم شهرخودم برازایمان دکترم نیست میخوام ببینم از چندهفته چطور برم تشکیل پرونده

سوال های مرتبط