۳۶هفته باید قطع کنی
باید از دکترت بپرسی،همه مثل هم نیستن ولی معمولا ۳۶ هفته اس
دکتر به من گفت ۳۶ قطعش کن
معمولا میگن 35 36 ولی باید دکترت بگه یهویی قطع نکنی اولش فکنم یه روز در میون میشه بعد قطع میشه منک روزی دوتا میزارم میخام کم کم یه روزایی بکنم یکی تا موقعی که برم سرکلاژم رو باز کنم قطع کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.