خانما از چند هفته دیگه نباید شیاف زد

۴ پاسخ

۳۶هفته باید قطع کنی

باید از دکترت بپرسی،همه مثل هم نیستن ولی معمولا ۳۶ هفته اس

دکتر به من گفت ۳۶ قطعش کن

معمولا میگن 35 36 ولی باید دکترت بگه یهویی قطع نکنی اولش فکنم یه روز در میون میشه بعد قطع میشه منک روزی دوتا میزارم میخام کم کم یه روزایی بکنم یکی تا موقعی که برم سرکلاژم رو باز کنم قطع کنم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری