فقط ریسک ریه ندارن ک الان، مغزشون و گوش و چشم و قلبشونم بررسی میکنن، من یادمه دخترمو هرروز یه دکترمیومد وضعیتشو چک میکرد، واقعا دیگه مغزم نمیکشید
صبور باش توی شکمت جاش امن تر و بی هزینه تر از بیمارستان خدا داره بهشون کمک میکنه رشد کنن، از هفته های من تازه بچه رشد میکنه، توی هفته های شما هنوز یه کیلو هم نیستن مادرجان
منم دوس داشتم پسرم زوددنیا بیاد، ولی اگه هم هفته ی منم باشی چند هفته بچه باید بره دستگاه، فقط دستگاه نیس که....
من دخترم 35هفته دنیااومد انقد اذیت شد خدودا پنج رپز دستگاه بپد انقد به پاش باچسب یچیزی وصل میکردن، چسبو میکندن دوباره میزدن پوست روی پای بچم کنده شده بود، انقد جیگرم براش کباب شدتوی بیمارستان شرراه انداختم، گوشت ندارن که الان فقط استخوان نازک دارن با یه لایه ی خیلی نازک پوست
حتی جون ندارن شیر مک بزنن، بزار حداقل ب هفتع 36برسی بعد زایمان کنی
لطفا به این چیزا فکر نکنید واقعا سرتون میاد به خدا توکل کن چیزی نمیشه چون ورم داری دلیل نمیشه 7ماهگی زایمان کنی که، اصلا چیزای شور نخور نمک رو حذف کن کلا خوب میشی
ن ک نشه چون اونایی ک خدایی نکرده تصادف میکنن یا شرایط حاد دارن زایمان میکنن اما خطرناکه و و برای نوزاد خوب نیست
اِدم لنف هردو دست وهردوپا ورم دارن نباید بارداربشم ولی مگ میشه بچه نداشته باشمم
خب بیشتردارن ورم میکننن
نه عزیزم اصلا هیچ دکتری همچین کاری نمیکنه مگر اینکه زایمان زودرس بوده باشه
عزیزم چه فکری کردی این سوال و کردی ؟
چرا اینکارو انجام بدی؟ میخوای بچتو هنوز کامل نشده بیرون بیاری؟
چرا خب؟
خدا نکنه
ان شا الله به موقع و بعد از رشد فرزندت به دنیا بیاریش
نه نکنید تا ۹ماه صبر کن
چون ۷ماه هنوز ریه هایش رشد نکرده و برسه ب ۷ماهی
وای ن نکن🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.