۱۳ پاسخ

کار درستی کردی همون موقع جواب دادی… از اول نباید این مبحث و باز می‌کردن که خودشون شروع کردن.

همسرت چیدگفت ؟؟

ایول خوب جوابشو دادی

خوب کاری کردی دیگه رو نده و جلو بیوفت

توقع دارن هرچیزی میخوان بگن طرف هیچی جواب نده
بهتر که جواب دادی وگرنه میومدی خونه خودخوری میکردی

در ادامش

تصویر

چجوری تو لحظه جواب میاد ذهنتون؟؟من همیشه عین عقب مونده ها نگاه میکنم و هیچ جوابی پیدا نمیکنم

خدا خیرت بده در ثانیه یادت افتاد جواب بدی

جات بودم میگفتم اون موقعی ک دوس دخترای شوهرت با ما میومدن مسافرت تو داشتی رخت میشستی

«دادی»

چه خوب جواب بدی

خوب کردی قربون دهنت 👊 بزار شر کنه به یه ورتم نگیر من باشم ب اون خانواده قط رابطه میکنم

پرامممم چ قاطی شد 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه❤


🐣 مامان قلب خونه❤ 🐣 ۲ سالگی
مامان جوجه ها🐣🥺💛 مامان جوجه ها🐣🥺💛 ۲ سالگی
مامان آنیا کوچولو🍓 مامان آنیا کوچولو🍓 ۲ سالگی