من وقتی دولاش میکنم میشونم رو زانوم اروم کمرشو رو به بالا دست میکشم میزنه
اوف خیلی سخته
بزار رو شونت یکم بالاتر
میگن معده باید یکم فشار روش باشه ک بادش خالی شه
بعد خودتو ب جلو خم کن من مثلا نشسته میزنم نمیزنه تا میام بلند شم از جام ک خم میشم رو ب جلو یهو میزنن
نه والا ، من بعد از بیست دقیقه اگر نزنه دیگه یه ور میزازمش پایین.
دکتر هم همینو گفت بهم.
بنداز رو شونت
یکمم خودت ببر عقب حالت شیب دار راحت آروغ میزنه
هر یچه ای قلق خودشو داره
من دخترمو بلند کنم سرش رو شونم باشه یا همونطوری ایستاده سریع میزنه
ولی مثلا رو شکم ک میگیرم نمیزنه اصلا
دمر بخوابانید میزنه
نه عزیزم سریع نمیزنه من میزارم رو شونم
یاازبالا کمر بصورت دایره ای ماساژ بده
من میندازمش رو دستم ب زور میزنه وفتی نزنه سکسه میکنه
ازپایین کمرتا بالا آروم آروم بکش میزنه
هر بچه ای یه مدله،همه روش ها رو انجام بده ببین با کدوم زودتر انجام میشه،برا من چند بار اروم تو بغلم بالا و پایینش کنم سریع بادگلو میزنه
بستگی به نینی داره ولی کلا تا نوزاد هیان سخت اروغ میزنن یکم ک بزرگتر میشن یکماهگی به بعد راحتتر اروغ میزنن ولی بذار رو شونتیک ربع بزن پشتش اگر اروغ زد ک زد نزد همین ک یک ربع عمودی نگهش داری کافیه
متعسفانه خدام در میاد تا بزنه کمر برام نمونده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.