۱۳ پاسخ

به نظرم به چیز ذاتیه
مثلا من از اون آدم هام که به تَرَک دیوار هم میخندم. الکی نیست واقعا میخندم
از اون طرف راحت هم گریه میکنم
مامانم و خواهرهام اینطوری هستم

آدم های‌درون‌گرا اینجورین به هرچیزی نمیخندن منم‌اینجوریم هر چیزی نمیتونه خندمو در بیاره یه وقتایی میبینم مردم به یه چیزای مسخره ای می‌خندن اصلا دهنم از تعجب باز میمونه میگم‌الان که‌چی‌این کجاش‌خنده داشت😂

من واقعا میخندم 😅 خنده الکی مگه میشه ؟ اصلا لذت نداره که
مثلا من گاهی جوری میخندم هر هر😂 ولی هرچی ب مادرشوهرم فک میگنم گریه م میاد 😭

من بعضی وقتها از خودم بدم میاد انقدر ک میخندم اصلا نمیتونم سنگین باشم 😂

به بقیه چیکار داری که واقعیه یا الکی؟ دوسدارن میخندن
شماام اگه خنده‌ت گرفت بخند اگه نگرفت نخند

وا مگه میشه الکی خندید؟😂😂😂

واقعی میخندم بعضی وقتاهم انقدر میخندم که اشکم در میاد دلم درد میگیره

من الان به این متن شما هم خندیدم 😂 اما در باطن آدم بسیار بسیار غمگینی هستم🤷🏻‍♀️

مثل خواهرمی خشکه خشکه بخنده هم به خنده ملیح آدم ذوقش کور میشه 🤦🏼‍♀️

من خودم اینجوری نیستم شوخ طبعم دنبال یه چیزیم فقط بخندم 😂

نه من راحت خندم میگیره
دنبال دلیل نمیگردم بخندم وقتی ببینم یه چی جالب باشه خندم میگیره

من اصلا نمی‌خندم یادم نمیاد کی خندیدم

شوهرم همیشه میخنده واقعیم هس منم تا نوجوانی اینطوری بودم ولی اللن ن

منم مث توام ما درونگراییم بخاطر همین زیاد نمیخندیم ولی شوهرم برون گراس اینجوری نیس

سوال های مرتبط