۷ پاسخ

احتمالا بعد ترخیص زیر سرت بالش گذاشتی یا زیاد نشستی من تا روز ۵ ام درگیرش بودم واقعا درکت میکنم اصلا نمیتونستم چشامو از درد باز کنم

فک کنم بد عمل خیلی تکون دادی سرتو اینطوری شدی من نشدم اصن خیلی کم

وای خیلی بده
امپول‌کترولاک بزن
مسکن ولتادک بخور و استا یا نوافن
دوش اب‌گرم

تا میتونی ابمیوه و مایعات بخور ک این دارو بی حسیه از بدنت خارج شه وگرنه کمر درد و گردن درد میمونه با ادم

سلام عزیزم منم سردخترم سردرد بودم شدید خالم بهم کشک داد خوردم یواش یواش خوب شدم

همون موقعی اجازه میدن مایعات بخوری..نسکافه و قهوه خیلی بخوری سردرد نمیشی..زیاد صحبت نکن سرتو رو بالشت بلند نذار..کلا مایعات زیاد بخور

نسکافه زیاد بخور

سوال های مرتبط