درد کاذب با استراحت اوکی میشه ولی درد زایمان هی بیشتر میشه و استراحت کردنی هم آروم نمیشه
منم این درد رو چن روز پیش کشیدم دیگه نیومده سراغم همون درده کاذبه دیگه
دکتر به من گفت درد کاذب با مسکن خوب میشه.منو دو روز بیمارستان نگه داشت که مسکن بزنه ببینه کاذبه یا نه.چون درد نداشتم و فقط انقباض داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.