سلام خانوم ها کسی پودر اس امپرازول داده به بچش

۷ پاسخ

سلام منم ازنوزادی دارم نکسیوم میدم هنوزهم دارم میدم خوب نشده خس خس شدیدداره شیرنمیتونه بخوره شماچه جوری میدیدنکسیومو؟

سلام
من میدادم
ایرانیش هیچ تاثیری نداشت
خارجیشو گرفتم خوب بود
ولی دکتر گفت برای درمان ریفلاکس نیست برای جلوگیزی از سوزشی هست که ریفلاکس باعثش میشه
باید روش های درمانی ریفلاکس رو انجام بدی و درکنارش این دارو رو هم استفاده کنی برای کاهش عوارض

آره اصلا تاثیری نداره من نکسیوم خارجی دادم خوب شد

من دادم زیاد تاثیر نداشت دکتر شربتش رو داد کیدیزول

بله من میدم

اره
اصلااااااا بدرد نمیخوره
پنتوپرازول دادم سه ماه ، کامل رفلاکسش خوب شد

آره من دادم

سوال های مرتبط

مامان محمد جان مامان محمد جان ۲ سالگی
مامان رستاجون مامان رستاجون ۲ سالگی