سلام منم ازنوزادی دارم نکسیوم میدم هنوزهم دارم میدم خوب نشده خس خس شدیدداره شیرنمیتونه بخوره شماچه جوری میدیدنکسیومو؟
سلام
من میدادم
ایرانیش هیچ تاثیری نداشت
خارجیشو گرفتم خوب بود
ولی دکتر گفت برای درمان ریفلاکس نیست برای جلوگیزی از سوزشی هست که ریفلاکس باعثش میشه
باید روش های درمانی ریفلاکس رو انجام بدی و درکنارش این دارو رو هم استفاده کنی برای کاهش عوارض
آره اصلا تاثیری نداره من نکسیوم خارجی دادم خوب شد
من دادم زیاد تاثیر نداشت دکتر شربتش رو داد کیدیزول
بله من میدم
اره
اصلااااااا بدرد نمیخوره
پنتوپرازول دادم سه ماه ، کامل رفلاکسش خوب شد
آره من دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.