انشالله حداقل یه هفته ۳۷ برسم
برام دعا کنین ....

تصویر
۹ پاسخ

سلام نازار
گفته بودی کمر درد داری بهتر شدی؟

صدف جان اگه آروم باشی استرس نداشته باشی غذای چرب وشوروشیرینیجات نخوری استراحتت بیشترباشه تاهفته۴۰هم میرسی

نگران نباش عزیزم امیدت بخدا باشه تا اخرش میرسی منم طول سرویکسم خیلی پایینه از هفته ۳۱زایمان زود رسم با استراحت خداروشکر تونستم تا ۳۷برسم توکل بخدا انشالله بتونم تو ۳۸هفته زایمان کنم

انشاالله

عزیزم من آرزومه به هفته ی شما برسم🥲ان شاالله هر چی که خیره پیش بیاد❤️

خوش بحالت

ایشااله هم شما میرسی و هم من واسه منم دعا کن
ایشالله جوجه هامونو صحیح و سلامت بغل کنیم سختی این نه ماه از تنمون در بره 🐥😍♥️

تا اینجا رسوندی عزیزم، انشاءالله تا اخرش میرسونی1💕

عه با منی😍من و زده ۱۳ اردیبهشت

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری