۳ پاسخ

پایان ۶ ماهگی وقتی واکسنو زدی

اصولا میگن پایان ۶ماهگی،تو دفترچه بهداشت هم قید شده تا پایان۶فقط شیرمادر
ولی بعضی بچه ها بخاطر رفلاکس یا وزن کم زودتر شروع میشه کمکی

دکتر به من گفت اول شیش ماه بده

سوال های مرتبط