۵ پاسخ

بعد عید به دنیا اومدن
انگار بچه های ما خرج ندارن😐 همش تبعیض

یعنی شامل ما نمیشه؟

به ما نمیدن بانو

پس چرا برا همه پیامک اومد که تمام مادران ایرانی ...خب اینطور بود میگفتن مادرانی که از ۴۰۵فارغ میشن .

یعنی ب ما نمیدن

سوال های مرتبط