۱۰ پاسخ

اگه ده سال ازش گذشته باشه باید بزنی

باید زد

من نزدم فک کنم

حتما اگه ده سال گذشته باشه
من زدم هفته ۲۸
دکترمم خ تاکید داشت بزنم

۱۰سال بگذره باید بزنی حتما

من یادم نیس سر پسرم زدم یانه
اگه زده باشم ۵سال میگذره ولی نمیدونم زدم یانه اگ مثلا دوباره بزنی چی میشه؟

منم نزدم هنوز
دوشنبه باید برم دکتر ازش سوال میکنم

اگه ده سال گذشته از اخرین دوز بله
بهداشت برات میزنن

به منم بهداشت چیزی نگفت منم نزدم

منم نزدم ولی بهتر بزنیم نمیدونم تاچندهفتگی میش زد

سوال های مرتبط