اوه کجایی کاری ملورین که اگه ببینه دوغ توی یخچال هست تا دو لیوان نخوره بیخیال نمیشه 🤦🏻♀️😂😂😂البته من فقط دوغ محلی بهش میدم چون دوغ های مغازه ای اصلا بدرد نمیخورن ....
دخترمن روزی یکی دو لیوان میخوره بدون نمک درست میکنم با ماست سون
آره بده
من میدم
اره من درحد کم میدم
چرا نتونی
اره خیلی هم خوبه
بله
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.