مامانا کباب جگر و دل میتونم به دخترم بدم؟

۳ پاسخ

اره یکم با دستت نرمش کن .خون ساز هست

آره مشکلی نداره بده بخوره

اگه بتونه بخور آره بده خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آنیام🍓 مامان آنیام🍓 ۲ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی
مامان رُزا🦋 مامان رُزا🦋 هفته دهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی