۴ پاسخ

آره باید بری داروخانه بگی قطره هم من دکتر کولیف تجویز کرد اما اینا هم میگن خوبه یه قطره دیگم هم قطره کولیک پدیا بست اونم خوبه

تصویر

میتونی گرمیچر هم بدی بهش ..... اگه یبوسته بی بی کر بده . دفع کنه . گاز تو روده ها نچرخه

عزیزم کولیک یه دوره هست که همه بچه ها میگذرونن . بزرگ شدن معده و روده هست . هنوز عادت ندارن ، تا یاد بگیرن چه جوری گاز روده و معده دفع کنن یا موقع مدفوع زور بزنن اذیت میشن . بعد اینکه یاد گرفتن اروم میشن . خودت سعی کن اصلا نفاخ و سردی نخوردی . یا بعد سردی خرما عسل چای نبات بخوری .... و چون شبا دردشون شروع میشه اکثرا ، شبا قنداق کن درد نکشه

آپتامیل چه مدلی میدی عکسش رو میفرستی

سوال های مرتبط