۴ پاسخ

اول اینکه خیلی تلاش کن
اگه نوک سینه‌ت کوچیکه سر یه سرنگ رو ببر بعد با اون نوک سینه رو بکش بیرون
اگه بازم نگرفت رابط سینه بزن
دختر منم شیشه می‌گرفت اما سینه رو نه با هزاران زحمت و تلاش با رابط گرفت بعد چند روز که قشنگ یاد گرفت یواش یواش بدون رابط دادم الان قشنگ میخوره

حالت شیر دادن بغلش کن پستونک بزار دهنش گرف ازش بگیر سریع سینمو بده بهش گول میخوره😂

دیگه پستونک نده مخصوصا اگر سینه خودت نوک نداره تو بیمارستان به من گفتند مادر اگر سینش نوک نداره به بچه پستونک نده باعث میشه سینرو ول کنه

تلاشتو بکن اگ میبینی پستونک ترجیح میده نده بهش چون سینتو نمیگیره هاااا یکم گریه میکنه ولی یهو میگیره

سوال های مرتبط

مامان ماهورا❤️ مامان ماهورا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی