۴ پاسخ

مولتی وزن نمیده که عزیزم ویتامبن هاب لازم برای رشد بچه هست

من بیبی جویس میدم اوکیه،از ۶ ماهگیش همینو دادم عوض نکردم بدونم اون یکیا چطورن ولی بیبی جویسو دخترم خوب میخوره و اوکیه

پدیابست بهترینه

مولتی ویتامین کلا اشتها اوره. مارکش فرق نداره

سوال های مرتبط

مامان نویان🫶🏻❤️ مامان نویان🫶🏻❤️ ۱۷ ماهگی