من روزی ۲بار میخورم
یکی ظهر یکی آخرشب
من یه لیوان صب یکی هم عصر میخورم
به من دکترم گفته بود هر روز دو لیوان من اکثرا صبح و عصر مبخوردم بچم خوب وزن گرفت راضی بودم
من روزی دوبار ، صبح و عصر
فقط یکی استفاده کردم
من وزن بچم خیلی کم بود هر روز دو لیوان صبح و شب میخوردم از ۲۳۰۰ رسوندم به ۳ کیلو
یبار کافیه روزی من ظهرا میخورم
من الان خوردم روزی یک بار میخورم دکترم گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.