۷ پاسخ

من روزی ۲بار میخورم
یکی ظهر یکی آخرشب

من یه لیوان صب یکی هم عصر میخورم

به من دکترم گفته بود هر روز دو لیوان من اکثرا صبح و عصر مبخوردم بچم خوب وزن گرفت راضی بودم

من روزی دوبار ، صبح و عصر
فقط یکی استفاده کردم

من وزن بچم خیلی کم بود هر روز دو لیوان صبح و شب میخوردم از ۲۳۰۰ رسوندم به ۳ کیلو

یبار کافیه روزی من ظهرا میخورم

من الان خوردم روزی یک بار میخورم دکترم گفت

سوال های مرتبط