۱۶ پاسخ

وضعیتت رو همه جوره بسنج اگه توانایی داری از لحاظ روحی و مالی که مبارکه ، اگه نه نگاه نکن میگن سقط گناهه ، به نظرم بچه رو بیاری مدام سرش جیغ بزنی یا پول نباشه خرجش کنی گناهش بیشتره

خدا ازتون نگذره که انقد راحت میگین سقط کن سقط خو انگار رفته گوشت رفته خریده نخواسته حالا بندازه دور اون بچشه شما حاضرید بچه هاتون که بدنیا اومدن و بکشید که این مظلوم های بی دفاع و به قتل برسونید خدا ازتون نگذره واقعا اون دنیا جواب این طفل معصوم هارو باید بدید

🤯🤯🤯🤯🤦‍♀️

مبارکه من بچم ۶ ماعش بود حامله شدم الان یکیش ۲ سال و نیمه اون یکیم ۱ سال و ۳ ماه خیلیم راضیم..

منم ۹ ماه پیش حس و حال الان تورو داشتم بچه سوم .درحالی ک دختر کوچیکم ۱/۵ سالش بود ولی امشب با شوهرم با ذوق ساک بیمارستان مو بستسم

دیگ کاریه ک شده اگ شوهرت دوسداره و شرایط مالیتون اوکیه نگهش دار اگ واقعا از پسش برنمیای میتونی سقط کنی گریه نداره عزیزم

سقط کن دیگه اگ نمیخاب

خب عزیزم بیشتر باید دقت می کردی الان تو شرایط جنگی انتظار داری ما چی بهت بگیم ؟؟؟ خودت باید تصمیمت بگیری
اگرچه دو تا بچه واقعا زیاد نیس و من خودمم موافق دومی هستم اما الان شرایط خیلی خاصه ولی تو همین شرایط هم خیلی ها باردار میشن

گریه چرا گلم خب سقط رو هم واسه همین وقتا گذاشتن دا من دو بار سقط کردم اصلا هم پشیمون نیستم

یدونه بچه داری فقط؟

طبیعیه حالت بدباشه.من خودم پارسال سقط کردم.زیرنظردکتر تو خونه خداروشکر راحت سقط شد.اگ خاستی میتونم شماره دکترموبت بدم.فقط اصفهانه ک فک نکنم نیازب حضوری باشه.

اگر فکر میکنی شرایط نگه داری نداری نگه ندار تا قلب تشکیل نشده بنداز

روش جلوگیریت چی بوده که باردار شدی

هرچی خیره واست پیش بیاد❤️

اگر شرایطش داری توکل برخدا دیگه

چرا گریه آخه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۳ سالگی