۱۷ پاسخ

اره عزیزم ولی اصلا به رومیزی نمیاد .ا۱لا به رنگ مبل نمیاد .انگاری جاش مناسب نیست.البته بازم سلیقه ای هست😊

خیلی قشنگه 😍

عاشق گلدونش شدم بنظرم بزار جاو اینه کنسول

گل اره ولی گلدون نه

اره قشنگه
رو کنسول بزاری قشنگ ترم میشه

آره قشنگ✨💐

عزيزم مباركه فك كنم تم خونت سنتي يا رنگي رنگيه بسيار زيباست

قشنگه ولی برای روی میز جلو مبل ن
مثلا رو کنسولی جاکفشی جایی قشنگ تره

اره.

قشنگه

اره ازینا مام داریم نازه

خیلی😍

آرهه😍

آرع خوشگله

اگه گلدون سفید یا شیری رنگ بود خیلی جلوه بیشتری داشت

سلام عزیزم
آره خیلی قشنگه

آره😍

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ودوم بارداری