۴ پاسخ

اره یکی ۳۴ هفته سزارین شد بچه دستگاه نرفت فقط زردی داشت

بچه که از ماه شش میشه دنیا بیاد ولی بچه ای که زود دنیا بیاد نازسه. بچه ای که توی شکم مادر برسه کجا و بچه ای که توی دستگاه برسه کجا

من ۳۴ هفته ۲ روز زایمان کردم یک روز تو دستگاه رفت به خاطر تنفسش

من ۳۵ هفته و ۴ روز زایمان کردم بچم رفت دستگاه...ادم دیوانه میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی