سلام خانما تشخیص جنسیت ۱۵هفته باید تکمیل بشه؟

۴ پاسخ

به نظرم یه دفعه صبر کنین 18 هفته که برای انومالی میرید مشخص کنن ، هی سونوگرافی نرید ،به نظرم همون زمانایی که میگن برید بهتره

بستگی ب دکترت داره من ۱۴ هفته رفتم قطعی گفت

منم 15 هفته کاملم نمی‌دونم الان برم قطعیه یا نه🙄🥲

بله قطعی تره

سوال های مرتبط

مامان پسرقشنگم😍 مامان پسرقشنگم😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 👩‍❤️‍👨 مامان 👩‍❤️‍👨 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته چهلم بارداری