۹ پاسخ

وا چه خبره؟
دكتر من يكي از بنام ترين دكتر هاي تهرانه، زيرميزي نميگيره
بيمارستان هم عرفان نيايش ميرم كه با اتاق خصوصي حدودا ٩٠ تومن ميشه

سزارین بودم
راضیم

من طبیعی زایمان کردم واقعیت بگم بهت دردش فوق العاده زیاده اما همش برا یکی دو ساعته تا قبل این دو ساعت درد نسبتا قابل تحملی داره البته از من ۲۴ ساعت طول کشید چون دهانه رحمم بسته بود و در آخر بیشتر از ۸ ۹ سانت باز نشد و با امپول فشار زایمان کردم
اما خوبی که داشت بعد زایمان سبک شدم و هیچ دردی نداشتم روز بعد زایمانم بچه رو بستری کردن خودم تونستم برم بالاسرش و نگهش دارم و کارام بکنم الانم که یک ماه گذشته شکم برگشته به حالت اول و دردی ندارم

من که دوتا بچه طبیعی زایمان کردم واقعا زایمان های سختی هم داشتم سرهردوتا بچه هام دردهای وحشتناکی کشیدم ولی راضیم از کاری که کردم چون قطعا بدن من توانایی این زایمان را داشت چیزیه که خدا توبدن هرخانمی توانشو قرار داده
دوره ی نقاهتش هم خیلی کوتاهه
امیدوارم هرچی صلاحته همون واست بشه🤲🏻♥

من ک رفتم معاینه کرد گفت لگنت کوچیک حالا پس فردا تاریخ زایمانم برم بیینم چیکار میکنن
بچه اول اصلا گیجم
ولی بهداشت گفت برگه ک دکترت داده اگه خودش بیاد سز میکنه بدون زیر میزی دیگه

بیمارستان شده ۷۰ ها🙄نمی‌دونم کجا هستی عزیزم ولی رشت اینجوری شده،دکترت چقدر گرون میگیره

منکه تجربه طبیعی دارم برام وحشتناک بود خیلی سخت وتجربه مزخرفی بود توانشم ندارم اینسری میرم سزارین اختیاری

۵۰ زیرمیزی؟

۵۰تومن غیراز پول بیمارستان؟؟

سوال های مرتبط