فکرکنم ازلگنه که داره فشاربهش میاد بخاطربزرگ شدن بچه ازمنم درد داره
فکرکنم ازلگنه که داره فشاربهش میاد بخاطربزرگ شدن بچه ازمنم درد داره
رباط ها کشیده میشن.. برای بیشتر شدن جا. برا رشد بیشتر بچه
من یکی دو ماه اول بارداری اون کشاله درد شدید داشت الان بهتره باز کمر و کلیه ها درد میکنه
رباط های بدن کشیده میشه و باعث تیرکشیدن میشه
منم ی مدت داشتم هرچی سرپابودم بیشتر بود دردش
استراحت میکردم خوب میشد
منم همین طورم یعنی از اول بارداری این علائم دارم
میگن انقباض شکم
بنظرم طبیعیه منم چنبار اینجوری شدم خداروشکر مشکلی پیش نیومد واسم
هی درد من فقط سمت چپمه همین قسمتا
اره رباط داره کشیده میشه استراحت کن خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.