اعتصاب شیر چجوریه؟!
ینی چی
من فردا میخام ببرم واکسن بزنه 🤦♂️
دوهفته زمان میبره
یا خدداااا من ۲۷ این ماه واکسن دخترمه ۴ ماهگیش.
سر ۲ ماهگیش روااانی شدم بعد وامسن اعتصاب شیر کرده بود بدجوررر
وااای بچه ی منم واکسن دوماهگی اعتصاب شیر ۸ساعته داشت هم من داغون شدم هم خودش .فقط قطره اشو میخورد .منم با سرنگ بهش دادم شیر خورد اما خیلی نخورد درحدی بود که خیالم راحت باشه یکم شیر خورده .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.