۶ پاسخ

ن زیر ۳۸ برا دندونع

نه همینه تبش به ۳۸نمیرسه تب زیر ۳۸ هیچ خطری نداره اصلا

اگه بیشتر بشه تب دندون نی ولی این الان تب نی

مهمولا تب دندون همینقدره اگه بیشتر شد قطره بده

باید استامینوفن بخوره

ن اما ۳۸ خطر داره قطره بده بهش

سوال های مرتبط

مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان شاهان🩵شاهوین مامان شاهان🩵شاهوین ۱۲ ماهگی