تب بچم ۳۷/۵ . زیاده ؟
پوشک شیرخشک

۱ پاسخ

نه زیاد نیست ک تازه شروع تیه ، لباساشو کم کن استامینوفن یا پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان شاهان🩵شاهوین مامان شاهان🩵شاهوین ۱۲ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۱۳ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی