تب دخترم بدون علاعم میره بالا ۳۷ زیاده میترسم

۱ پاسخ

۳۷ که تب نیست ۳۷.۵ تازه شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی