تب ۳۷/۵ خطرناکه؟چیکار باید کرد؟

۳ پاسخ

کانال غذای کودک در روبیکا دوس داشتین عضو شید با بیش از ۲۶۰۰ مادر .
@food_babyy

نه تب خفیفه با تن شویه و استامینوفن کنترلش کن

نه عزیزم شروع تبه حتما استا بده دوبرابر وزن

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۶ ماهگی
مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی
مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی