مامانا لازم برا تب ۳۷/۵ ببرم دکتر؟

۴ پاسخ

نه تب نیس ک

اصلا تب نیست این عدد

نرمالش چنده؟

۳۷/۵ک هنوز تب شدید نیس ک ببری دکتر
با استامینوفن کنترل میشه

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس 🦚 مامان امیرعباس 🦚 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی