تب ۳۸/۵ خطرناکه ؟

۷ پاسخ

خییییییلی

چک کن حواستم باشه پیاز بزار تو جورابش یا شیاف عالیهه

بدنش خنک شده یکم ولی باز تب سنج میاره ۳۸/۴

خیلی😑

کنترل بشه بهتره

اگه نیم هک نذاشتی روش خیلی خطرناک تره

بله.

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان Nafas مامان Nafas ۱ سالگی