تب ۳۸/۳ خیلی زیاده؟

۸ پاسخ

تواین گرما ۳۸رو۳شروع تبه دخترمن هفته پیش تب۳۹رو ۵داش😔

وای بالاس انشالله که ویروس نباشه

اره زیاده پسر منو با ۳۸ و ۶ بردن اورژانس بستری کردن .هی بهم میگف چرا دیر آوردی چرا ...ببر دکتر زود

سریع استابده تبش بالاست

اره تب داره بچه

بعلاوه ی نیم میشه نزدیک ۳۹

واسه بچه ارههه خیلیه

این تب میتونه ازگرما زدگی هم باشه؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی
مامان دنیز جونی مامان دنیز جونی ۲ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان دختر پسرم♥️✨️ مامان دختر پسرم♥️✨️ ۱۲ ماهگی