مامانا تب دخترم ۳۸/۶ زیاده؟

۵ پاسخ

بله خیلی زیاده

آره نباید بزاری بیشتر بشه بیار پایین

از ۳۷/۵ تب رسمی نوزاد شرو میشه عدد شمام بله زیاده استا بده پاشویه کن لباس خنک تنش کن

استا بده هر ۴ساعت

بله...

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۶ ماهگی
مامان دنیز جونی مامان دنیز جونی ۲ سالگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان ماهلین♡شاهوین مامان ماهلین♡شاهوین ۳ ماهگی